30 Nisan 2009 Perşembe

Kim Bu Evlerde Yaşamak İster?

ikiye ayrılmış ev :) kavga eden çiftler için düşünülmüş ve tasarlanmış :P

yazlık ev budur :)

içine girince insanın başı döner gibi geliyor ama en nihayetinde evin içine girildiğinde heryer dümdüz, ilginç :)


tamam binayı yaptınız, harika olmuş... o ağacın kökü kuruyunca ne olucak?
ben çok merak ettim şimdi :)

hansel ile gratel'in ormanda gördükleri ev gibi :P


takdire şayan :)

depreme ve fırtınaya dayanıksız ev :)

korku filmlerindeki o ev :)
bu eve adım atmam :)

adrenalin evi :)

çok sevimli görünüyor :)

yazlık :)
çok farklı ve yaratıcı bir fikir..
çok başarılı :)

enteresan :)


harkulade bir mimari.. bu evde korkmam işte..


manzarası şahane ama ulaşım nasıl sağlanır bilmiyorum :)
piknik sepeti ev :)


eminim bu evi çizen mimar çok ter atmıştır, yapan işçileri düşünemiyorum bile :)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin