5 Ocak 2010 Salı

İlk mimim :)

Konusunu çok beğendiğim bu mimi hazırlamak için çok düşündüğüm söylenemez. 2oo9 yılında yüzümde gülümseme oluşturan, kimi zaman kahkahalara dönüşen güzel olaylar yaşadım. İşte bunlardan bir kaçını sizlere sunuyorum.

Sevgili Tuğba mim için çok teşekkür ederim :)
Umarım 2o1o yılı hepimiz için muhteşem bir yıl olur :)
1) 5 sene sonra ilk kez Üniversite arkadaşlarımla Tekne Turu düzenledik, yedik içtik gezdik. Üniversite yıllarımı tadmaktan ve arkadaşlarımı görmekten çok keyif aldım.
2) Yine 8 sene üzerine lise arkadaşlarımla muhteşem bir Karaoke düzenledik. Bol sohbet, bol muhabbet, gırgır, şamata, sevgi ve müzik dolu bir gündü.
(eski arkadaşlıklarla vuslat dolu bir yıl olmuş :)
3) Emir bana ilk kez teyze demeye çalıştı :)
4) Çok istediğim Mövenpick'in hazırladığı Çikolata kursuna katıldım :)
5) İlk şeker hamurlu kurabiye denemem başarıyla sonuçlandı :)
6) Amigurumi ile tanıştım :)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin